Приставки.org
 
 
 
 
 

Переглядів: 60

S.T.A.L.K.E.R.: - Lost Alpha v1.3003 (2014/Rus/Eng/PC) Repack от SeregA-Lus

 STALKER: - Lost Alpha v1.3003 ( 2014 / Rus / Eng / PC ) Repack від SeregA -Lus

Lost Alpha - глобальна модифікація гри STALKER: Тінь Чорнобиля ( яка не залежить від оригінальної гри) , що розробляється з 2007-2008 роки міжнародної англомовної командою розробників « Dez0wave Team » . Основна мета модифікації - відтворення « того самого Сталкера » , а точніше - вигляду гри періоду 2003-2004 рр . Є найдовшим по періоду розробки проектом у всесвіті Сталкера ( за винятком самого Сталкера ) .
Інформація про гру :
Рік випуску : 2014
Жанр : Action
Розробник : GSC Game World
Видавець : Dez0wave
Тип видання: Репак
Версія гри : 1.3003
Мова інтерфейсу : Російська | Англійська (змінити мову в опціях гри)
Мова озвучення: Англійська ( Деякі російські звуки )
Пігулка : Вшита
Розмір : 5.85 GB
• 27 повністю нових локацій.
• Деякі локації зроблені з нуля .
• Новий сюжет , заснований на сюжеті ТЧ .
• Додатковий сюжет .
• Free - Play після закінчення основного сюжету (деякі квести з'являються тільки після закінчення • сюжету) .
• AI .
• NPC обходять аномалії , але можуть і помилятися .
• NPC бачать фізичні об'єкти .
• Викид .
• Випадкові викиди.
• « Підземні » Викиди .
• Спеціальні притулку від Викидів , що полегшують виживання .
• NPC використовують притулку.
• Під час Викидів птахи гинуть а монстри « божеволіють » .
• Для роботи ліхтаря необхідні батарейки .
• Ліхтар потрібно вішати на пояс .
• Сон через спальний мішок в певних місцях.
• Можливість спілкування через PDA.
• Практично повністю новий PDA.
• Плеєр .
• Починка і апгрейд зброї.
• Сильне зміна r1 і r2.
• Збільшена дальність промальовування трави ( питання з спеціальної консольної командою для цього поки відкритий).
• Команда зміни FOV , за замовчуванням він буде 67,5 .
• Круглий приціл з можливістю зміни на стандартний через консольну команду.
• Меню в стилі зборок 2005 року.
• HUD в старому стилі.
• Нова зброя : 3 невідомих ствола , 3 саморобних невеликих пістолетів , старий АК - 74 , можливо стара FN - 2000 .
• Апгрейди зброї.
• Розгойдування зброї.
• Можливість вбивати ворон .
• Повернуто всі вирізані мутанти.
• Відтворено зелений карлик .
• Повернуто пацюки .
• Кілька нових монстрів .
• Транспорт , що купується у торговців .
• Багажник для транспорту і необхідність використовувати паливо.
• відкриваються автомобільні двері .
• Більш реалістична фізика , в тому числі ragdoll .
• Нова угруповання « Гріх » .
• Сліди від куль на тілах .
• Детектори аномальних зон.
• Пора року - літо .
• Можливість взаємодіяти з військовими.
• Нова система погоди .
• Старі текстури зброї.
• Безліч використовуваних звуків оточення.
• Комбінація Артефактів .

В цілому , вигляд гри нагадує збірку 1935 , при цьому багато помилки були виправлені . Досягнуто це , за попередньою інформацією , що не переробкою існуючих локацій , а створенням їх заново. Лісистих ділянок на локаціях в порівнянні з фінальною версією гри буде більше.
Більшість локацій - це перероблений контент GSC , однак Темна Лощина і Мертве Місто створені з нуля на підставі непрямого матеріалу ( міні - карта з гри , старі дизайнерські документи , завантажувальні екрани ) .
Всього налічується 28 локацій :
• Кордон :
Локація - основа: стара версія Кордону (приклад в зборці 1935 )
Зміни: судячи з усього, не кардинальні . Північна частина подовжена. Виправлені помилки геометрії . Додані водойми , хоча про повноцінну річці промови можливо ні.
Відомі об'єкти : знайомі по локації -прототипу . Військовий блокпост , село близько торговця , залізничний міст , завод - те, що вже було в будь-яких матеріалах по модифікації.
Що нас там чекає: сталкери і військові , як мінімум. Вертоліт патрулює південну частину локації два рази на добу , вранці і ввечері. Військовий блокпост ( а точніше - його населення ) залишений без змін , але протистояти гарнізону буде набагато складніше. На блокпості знаходиться персональний комп'ютер , швидше за все IBM - сумісний , під керуванням якоїсь операційної системи « The Smart OS » . Деревня близько торговця більше не є безпечним місцем, хоча в ній , схоже , буде присутній механік ( в знаменитому « підвалі Жаби » ) а також щось на зразок табору сталкерів в одному з будинків.
• Звалище :
Локація - основа: стара версія Звалища (приклад в зборці 1935 ) .
Зміни: також явно не кардинальні . Розширена стоянка техніки. Перехід на Кордон був подовжений і заповнений як рослинністю так і сміттям . Виправлені помилки геометрії .
Відомі об'єкти : купи сміття , стоянка техніки
Що нас там чекає: інформації не знайшов ( домисли автора: можливо бандити ) .
• Агропром :
Заснований на версії , в якій підземелля і надземна частина єдині (приклад в зборці 1935 ) . Можливо , розширено кількість входів . В цілому , локація не відрізняється від фінальної версії.
• Great Metal Factory
Питання з назвою відкрито , в заголовку приведений робочий варіант . Причина - уникнення плутанини , так як слово « Росток » (а другий варіант назви це Бар- Росток ) вже є в назві іншого рівня ( см . Нижче) . Основа - або об'єднані локації Бар і Дика територія з фінальної гри, або ( швидше за все ) єдина локація (приклад в зборці 1935 ) . Значне розширення території. Додано безліч нових об'єктів і рослинність . Питання з Баром довгий час був відкритий , так як існують два протилежних за змістом скриншота - на більш старому відображений сам Бар і на міникарті багато відміток сталкерів , а на більш пізньому ( знятому менш ніж в 40-50 метрах від розташування Бара ) відзначені тільки два ворога . Все прояснив коментар Dezodor - а : « Локація Росток - Бар є безпечним місцем, але не назавжди , лише на час . Безпечні місця змінюються ... Ну не завжди , але міняються в процесі проходження сюжету. » Крім того , стало відомо , що в грі бар буде не один.
• Завод Росток :
Заснований на однойменній мережевий карті фінальної гри і можливо другої версії локації Бар ( також відомої як « Заводський селище » , приклад в зборці 1865 ) . Локація значно розширена і перероблена , оскільки довгий час була « випробувальним полігоном » . Основні об'єкти це завод , сільські та багатоквартирні будинки , а також невелике болото .
• Темна Долина :
Заснована , можливо , на старій версії локації (приклад в збірках рівня 22хх ) . Більше інформації немає. По, можливо застарілої , інформації , на локації є база угруповання « Моноліт » .
• Будмайданчик :
Заснована на початковій версії Темної Долини (приклад в зборці 1865 ) .
• Темна Лощина :
Локація - основа: НІ. Темна Лощина є розробкою « з нуля» на підставі слідів локації Darkscape у фінальній версії гри ( а саме - силует з глобальної карти і завантажувальний екран ) .
Зміни: судячи з усього, локація кардинально відрізняється від версії GSC ( зборка 2571 ) , на момент виявлення якої , Темна Лощина в цілому була завершена. Присутні деяка кількість об'єктів , на « прототипі » не зустрічалися .
Відомі об'єкти : залізничний міст , автозаправна станція , кілька сіл , покинутий військовий полігон на якому випробовувалися деякі установки , пізніше реалізовані у вигляді Генераторів .
Що нас там чекає: за попередньою інформацією , табір угруповання « Гріх » і такий собі торговець . Квест з гонитвою на автомобілі , можливо , реалізований саме тут .
• Армійські Склади:
Інформація відсутня , можливо не сильно відрізняється від версії з фінальної гри. Також , можливо , на військовій базі будуть найманці .
• Мертве Місто :
Представляє з себе практично з нуля зроблену локацію. Порівняно з оригінальною локацією (приклад в збірках 1935 і 2571 ), розташування основних об'єктів не змінилося , але було додано безліч нових деталей. Основне нововведення - річка .
• Річка :
На цій локації був проведений експеримент «зимового текстурирования »
• Болота :
Засновані на початковій версії локації (приклад в зборці 1935 ) . Більше інформації немає. [ 9 ]
• Янтар :
Заснований на початковій версії локації (приклад в зборці 1935 ) . Сильно перероблений [ 10 ] , добавлена ??вода і рослинність . Також розширено табір вчених . Підземелля , швидше за все , залишаться єдиними з зовнішньою частиною , але інформації про них немає ( можливо , деякі скріншоти з невпізнаних підземних рівнів зняті саме там ) .
• Покинутий Завод :
Початкова назва - Бетонний завод , пізніше його змінили . Локація являє собою Янтар з фінальної гри , сильно перероблений . Зокрема , добавлена ??рослинність і водойми , стало доступно більше місця на фабриці. Причина введення локації - можливо , необхідність зістикувати лабораторію Х - 16 з надземними локаціями .
• Х - 16 :
Заснована на однойменній локації з фінальної гри , а також на версії збірок рівня 22xx ( із зеленим освітленням головного залу) . Перероблено освітлення , додані нові приміщення .
• Радар :
Заснований на старій версії ( приклад в збірках 1835-1935 ) і версії з фінальної гри. На локації будуть присутні як купи сміття ( в центрі) , так і хвойний ліс ( по краях) . Прибрані деякі паркани.
• Прип'ять :
Заснована на однойменній локації з фінальної версії. Додана рослинність , прибрані барикади , також додані квартири , в які можна входити . Можливо прибраний будинок , що перекривав вид на центральну частину міста ( доданий , з технічних причин) .
• ЧАЕС:
Основа - або об'єднані північна і південна частини з фінальної гри, або єдина локація (приклад в зборці 1935 ) . Додана рослинність , прибрані генератори. Задіяні неробочі сходи , в тому числі і на ВТ - 1 .
• Генератори :
Засновані на локації з збірки 1935. Додана рослинність , установки включені.
• Велика село:
Dezodor : « ours ( level ) is totally different , we only kept parts of the original terrain ...» (« Наш рівень абсолютно інший , ми зберегли частини оригінальної місцевості ...»).
Локація - основа: deadmil , яка не увійшла в фінальну гру і не яка трапляється у відомих збірках . Локація з'єднує не Deadcity і Military (як оригінал) а деякі інші рівні .
Зміни: кардинальні , оскільки оригінал був абсолютно порожню локацію. Невідомо, чи була взята за основу оригінальна геометрія , або ж її зробили заново. Додано безліч об'єктів і рослинності .
Відомі об'єкти : церква з Чистого Неба з переробленими нутрощами . Варто відзначити , що в грі є й інша церква , саморобна , не треба плутати їх.
Що нас там чекає: інформації немає .
• Околиці Прип'яті :
Саморобна локація . З об'єктів відомий типовий дорожній покажчик з написом « ПРИП'ЯТЬ » (НЕ знаменита стела - покажчик [ 14 ] , хоча можливо є і вона ) . Також стало відомо , що на локації перебуватиме бар зі старої версії локації « Бар» (приклад в зборці 1865 ) і деякі об'єкти з мережевих карт фінальної гри.
Швидше за все , саме на цій локації присутній друга церква .
Слух про використання як основа локації milrad НЕ підтверджений , і , швидше за все , невірний.
• Х - 18 :
Інформація відсутня. Можливо , змішаний варіант фінальної версії і зборок (найбільш ймовірно із збірок 2232 і 1865 ) . Є як світлі , так і абсолютно темні місця.
• Х - 10 :
Під радарами . Інформація відсутня.
• Х - 7 :
Інформація відсутня. Можливо , саморобна .
• Саркофаг :
Саркофаг був узятий , схоже , з фінальної версії гри , але піддався деяким переробкам . Було додано декілька приміщень.
• Х - 14 :
Інформація відсутня. МОЖЛИВО , це Warlab ( висновок зроблено методом виключення) .
• Підземелля Прип'яті :
Схоже , реінкарнація однойменної локації з концептів ЧН . Як мінімум , в якості частини локації присутній Госпіталь з ЧН . Дуже похмура і заплутана .
• Х - 2 :
Інформація відсутня.
• Ліс :
Локація - сюрприз , стала відома тільки по скриншотам , викладеним разом з календарем на грудень 2012.

* через зміни в сюжеті і движку , після установки патча обов'язково потрібно почати нову гру.
* Попередні збереження працювати не будуть .
Загальні зміни:
усунутий виліт після сценки з Доктором на Болотах . ( Can not open video stream )
Усунуто безліч інших вильотів , як сюжетних , так і випадкових .
Деякі з них :
Виправлені проблеми з " Гріхом " в Шахтах .
Виправлені вильоти типу " can not open xxx_xxx_xxx " .
Виправлений виліт при розмові з військовими на ЧАЕС.
Виправлені вильоти на генераторі .
Додано нові квестові мітки на карті .
Вага деяких квестових предметів зменшено до нуля .
Виправлені відносини між монстрами і NPC .
Збільшено асортимент у торговців ; секретні торговці залишаються на місці довше.
Зміна погоди тепер працює як треба. Сонячних годин тепер набагато менше.
Збільшено варіативність звуків стрілянини .
Виправлено збільшення прицілу у модифікованої ТРС - 301 " снайперський " .
Перероблений баланс щоб зробити ігровий процес більш захоплюючим :
Зброя завдає менше шкоди NPC і ГГ .
Повністю перероблений шкоди всієї зброї .
Глушители тепер або збільшують шкоди ( як у реальному житті ) , або ніяк на нього не впливають. Варіюється від зброї до зброї .
Збільшено ефективність глушників , можливості для стелса сильно розширені.
Поліпшено реакції NPC .
Збільшено влучність NPC .
Збільшено живучість монстрів .

01. Запустити ехе.файл
02 . Встановити дотримуючись інструкції
03 . Грати

Особливості Репака :
Гра :
» Нічого не вирізане / нічого не перетворено
» Версія гри : 1.3003
» Установка додаткового ПЗ (DirectX , Visual C ++ )
Склад :
» Глобальний Мод Lost Alpha
» Офіційний патч 1.3003
Доповнення :
» долучення Повний (неофіційний ) переклад v.1.0
» Деякі російські звуки
» Spawn Menu (активація в меню гри , клавіша S ) - Ставити за бажанням
Також :
В Lost Alpha застосовується два кута огляду , відповідають за видимий світ і руки ГГ .
за умовчанням вони такі ( fov 67.5 / hud_fov 0.45 ) , їх можна змінити у файлі user.ltx .
по шляху STALKER - Lost Alpha / appdata .
fov 67.5 можна змінити на 80 або 90 , а hud_fov 0.45 можна не зраджувати , або змінити трохи на hud_fov 0.4
Системні вимоги :
Операційна система: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Процесор : Intel® Core ™ 2 Duo 2.4 GHz
Оперативна пам'ять: 4 Гб
Відеокарта : 1024 Mb / nVIDIA® GeForce ™ / ATI Radeon®
Звукова карта : Звуковий пристрій, сумісний з DirectX® 9.0 з
Вільне місце на жорсткому диску: 17 Гб

Завантажити STALKER: - Lost Alpha v1.3003 ( 2014 / Rus / Eng / PC ) Repack від SeregA - Lus :
  Те що вас може зацікавити:

  • S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha (2014/Rus/Eng/PC) RePack by hell_dog
  • S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl - Autumn Aurora 2 (2014/Rus/PC) RePack ...
  • S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl - Oblivion Lost Remake v.2.5 (2014/Rus/ ...
  • Stalker: Заклик Прип'яті - Останній шлях (2012/RUS/PC)
  • Російська Риболовля Installsoft Edition 3.6 (2012)
  • 1067: 30 seconds to mars. S.T.A.L.K.E.R.: - Lost Alpha v1.3003 (2014/Rus/Eng/PC) Repack от SeregA-Lus7 серпня 2014: S.T.A.L.K.E.R.: - Lost Alpha v1.3003 (2014/Rus/Eng/PC) Repack от SeregA-Lus!
    лучшие комедии. S.T.A.L.K.E.R.: - Lost Alpha v1.3003 (2014/Rus/Eng/PC) Repack от SeregA-Lus.
    S.T.A.L.K.E.R.: - Lost Alpha v1.3003 (2014/Rus/Eng/PC) Repack от SeregA-Lus

    Інформаційне повідомлення
    Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.
     
     
         

    Календар:

    «    Квітень 2024    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
     

    Цікаве:

    Погода:


    Свята:

    Свята

    Архів:

    Червень 2018 (1)
    Травень 2017 (10)
    Грудень 2016 (1)
    Травень 2016 (1)
    Липень 2015 (2)
    Травень 2015 (4)

    Гарячі теми:

    Требуется для просмотра Flash Player 9 или выше.